joi, 31 august 2017

Caseta surpriza cu Bonny Tylor/Islands



Am revenit la meloterapie.Pe graba zilele trecute am ales la intamplare o caseta dintr-un sertat plin la maxim.
Am nimerit Richard Clyderman..insa ,surpriza,afara unde mi-am propus plimbandu-ma sa ascult la casti caseta , inautru era alta muzica, Bonnie Tylor!
Mi-a mers din plin la suflet,la starea mea de moment..Cu certitudine, liricul pianist nu ar fi reusit sa detensioneze stresul si supararea acumulata in ultimul timp asa cum a reusit aceasta voce grava de "tinichea" cum se autodefinea candva artista.O voce de bas,grava,tanguita,plina de tumult,emotie,forta.Cu ea resimteam si durerea unor rani sufletesti, dar si mangaierea lor prin emotia interpretarii!

Mentiune:Acest cantec"Islands" in linistea noptii ascultat(privind  la frunzisul copacilor si catre  bolta instelata,simtind adierea usoara si rece a vantului) e cu mult mai mult ca impact decat va imaginati.Intr-o auditie muzicala conteaza mult decorul,ambianta!
Nici un videoclip cautat nu se potriveste cu muzica si vocea solistei!
In general vorbind..din pacate!Kitsch-uri!





Niciun comentariu: